Дорогі читачі нашого блогу! Ми продовжуємо нашу попередню тему про парфуми та їх історію.

Десяті роки ХХ ст… Власне у цей час кутюр`є Поль Пуаре вирішує доповнити ароматами свою лінію одягу. Це стало першим кроком парфумів до модельного бізнесу.

Продовжив переможний похід вишуканих ароматів Франсуа Коті, який поєднав у композиціях натуральні та штучні запахи. Створений ним у 1917 році “Chypre” (Шипр) розкривав у собі східні та амброві запахи, що передавали м’які ванільні та яскраві природні аромати. Це стало новим напрямком для сімейства запахів і важливим моментом в історії запаху.

Взявши до уваги ідеї своїх попередників у 1921 році незрівнянна Коко Шанель випускає парфуми під брендом “Chanel №5”, що здійснили справжню революцію у сфері парфумерії і надійно закріпили аромат у модельному бізнесі.

Початок 60-х років характеризує зростаюча популярність чоловічих ароматів. Пізніше у 70-ті роки прийшла мода на колекції “pret-a-porter” і виникає нова парфумерія “pret-a-porter de lux”. Протягом років вона не втрачає високої якості та вишуканості і стає більш доступною у результаті маркетингового ходу під назвою “haute couture”.

У 80-ті роки починаються експерименти із зовнішнім виглядом парфумів. Дизайнери намагаються поєднати флакон і відповідний парфум з метою підкреслити витонченість та унікальність запаху. Одночасно з’являється мода на густі, важкі, “амброві” аромати. Їм на зміну у 90-х роках приходять легкі природні аромати.

У наш час запахи та мода на них змінюються дуже швидко. На сьогоднішній день в парфумерії налічується близько 6000 найменувань вихідної сировини. Це дає можливість створювати різноманітні композиції запахів, які здатні задовольнити найвибагливішого шанувальника парфумів.